♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

piątek, 6 grudnia 2013

♥ Santa Clous..! ♥



♥ Hej! Dzisiaj Mikołajki, więc dzisiaj postanowiłam pokazać Wam co dostałam.

U nas w szkole jest tak, że robimy sobie klasowe Mikołajki.- Dwa tygodnie przed Mikołajem każdy losuje jedną osobę, której kupuje prezent. Potem na godz. Wychowawczej rozdajemy je sobie. Myślę, że jest to bardzo fajne :)
 Pierwsze dwa prezenty, które pokażę dostałam właśnie na Mikołajkach w klasie.

Jest to kubek… ale, jak widać, to nie jest zwykły kubek. Ma on coś w rodzaju sweterka. Baaardzo mi się spodobał i myślę, że jest idealnym prezentem na zimę. (Dowiedziałam się, że był kupiony w Empiku).



Drugą rzeczą jest płyta Jamesa Arthura, którą nie dawno wydał. Z racji, że jestem jego wielką fanką ucieszyłam się z tego prezentu. <3
W paczce były również żelki i czekoloda, ale stwerdziłam, że raczej wiecie jak to wygląda i nie muszę robić zdjęć :D

A w domu dostałam pościel +oczywiście słodycze.. Więc uważam ogólnie, że tegoroczne Mikołajki były bardzo udane :D 
A wy co dostaliście?
Pozdrawiam i trzymajcie się cieplutko..!


Nutka na dziś to. . .  Link -zobaczcie sami! hahaha xD

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz