♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

piątek, 14 lutego 2014

♥ Powiew lata- ferie ♥

Hej wszystkim! :)
 Kilka dni temu wróciłam z rejsu. Już po raz drugi korzystałam z tego typu podróżowania. Jest to naprawdę świetne ponieważ w ciągu takiego jednego rejsu możesz zwiedzić kilka miast a nawet państw. Wygląda to tak, że co dzień rano statek cumuje w porcie a pasażerowie mają wtedy czas na zejście z pokładu. Wieczorem odpływa i następnego dni budzisz się w innym mieście.
 Nasz rejs trwał tydzień. Zwiedziliśmy Abu Dhabi, Dubai (Emiraty Arabskie) i Muscat w Omanie. Najbardziej podobało mi się w Dubaiu, który nazywany "stolicą luksusu". Przyciągna dzięki swoim nowatorskim i ambitnym projektom budowlanym, imprezom sportowym i rekordom Guinnessa. Wszystko jest tam naj, -większe, -wyższe, -orginalniejsze -szybsze itd. 
 Mam plan żeby zrobić trzy postów o miastach, które zwiedziłam ale to jeszcze muszę przemyśleć. Poniżej możecie zobaczyć co takiego widziałam :)
                                            DUBAI
                                                           ABU DHABI
                                                               MUSCAT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz